Спирачна система Tarox подсилваща Honda Civic
Този път ще използваме думата ''billet'' (изработен от солидно парче материал). Отново спирачна система Tarox подсилваща Honda Civic състезателен автомобил на младия Български състезател Иван Влъчков.
И защо ''billet'', защото ползваме дискове изработени от солидно парче чугун, апарати от дурал, сърцевини от дурал и супорти от стомана. Всичко е анодирано и прахово покрито. Може да видите разликата преди/след в снимковия материал. Спирачната система е 295х25,4мм, 6-бутален апарат, събрана в 15 инчова джанта.
В процеса на подмяна на заводската спирачна система на автомобила, трябваше да се съобразим с няколко основни фактора, първият от който бе 15 инчовата О.Z racing superleggera в която трябваше да съберем 6 бутална спирачна система с размер на спирачните дискове 295х25,4мм.
За целта използвахме компактния и ултра лек спирачен апарат на Tarox BF34-6 . Апарат има възможността да покрие голям спектър от спирачни дискове с размери от 250мм до 356мм в диаметър като максималната дебелина на спирачния диск може да бъде 28-30мм дебелина. Специфичното и много ценното при този спирачен апарат е , че накладките който се произвеждат за него са много и разнообразни, като избора е в зависимост от предназначението. От накладки за ежедневна употреба до клас Enduro високо температурни накладки. За спирачен диск се спряхме на вече познатия и отличаващ се с дългите си радиални канали модел Tarox F2000. Накладките на който заложихме са Tarox клас Strada средни по твърдост, но за тях ще разкажем повече в другите ни статии.
След прецизната работа по цялостната преработка на спирачната система, не закъсняха и резултатите. Oще на първото състезание на писта „Дракон“ край Калояново, при проведения така наречен „Джап фест“ само за японски автомобили,показахме завидната сила на Tarox. Наясно сме, че спирачната система е само малка част от един автомобил, но знаем едно - ако си подготвен да спираш добре, то няма причина да не покажеш колко бързо можеш да ускоряваш.
Силата е нищо без спирачки